Sunday, 17 April 2011

MALAM

malam tadi kuar . kua ngn dia laa . mulamula nak kua tu . haih bole plak bantai perang mulut . da hbis sesi tu dlam 15minit . masing2 diam jee . time tu da pkol 1 daa . dia ni nak pegi mana pun tak tahu laa . sunyi sepi duhh dlam kete . dia amik dvd dlm dashboard pasang . mak aii lagu ape ni ?? bedentam dentum bunyik . da la pnas hati bole plak dia ni pasang lagu ni . bingit tinge aku. tapi aku diam jee . jalan punya jalan makin jauhh . smpai la depan psp (poli) . huh , jmp dekwan la tu . dia benti kat shell ke esso (ta ingat aku) . dia kua tggu dekwan . aku duk je dlam kete . merajuk la konon . grrr aku mmg tgah panas hati time ni . si dekwan ni smpai je aku dgr dorg borak2 nak lepak mcd . dekwan senyum2 usik aku . aku plak mmg muka toyaa je kat dia . hahha . padan muka kau .  pegi mcd , mcd tutup . takde 24hour punye ke ??? aishhh . last2 dorg gerak nasmir . mapley lg . erkkkk . dorg kuar je kete aku still duk dlm kete .

eady : tanak kuar ke ???
aku : (geleng kepala ) tanak la .
dekwan : ape la wany ni ta sporting arr
aku : ??????

duk la aku dlm kete sorg2 . melayan kesedihan sorgg . erk , sedih la sgt aku . padahal ego kan tanak kuar . da lama aku dlm kete . sambil dgar2 lagu . hp bunyik .
HUBBYBOO !!! oky ! pickup !

dia : tanak makan ke ??? nak mkan meh kluar ...
aku : erm tanak la (suara da lain . chill chill jgan nangis duh wany )
dia : tanak minum ??
aku : takpe la . tanak . ( terus letak )

hmm . padan muka aku . td dia ajak tanak . skang da nak kua pun malu plak . ah lantak laa . mmg aku tgah mrah plak . mlas aku .

dr pkol 1 smpai pkol 3 lbih dorg lepak . tah ape borak ta tahu arr . ngata aku la tuu . agak je la . lama aku dlm kete smpi tetido laa . tiba tiba ....

dia : wany wany .
aku : pandang dia ( diam je )
dia : nak mkan ta ?? nak minum ??
aku :  tanak laa ...
dia : nak mcd ?? nak mcd japg kita g bli .
aku : takpe la da kenyang (padahal)
dia : nak fries ???
aku : (geleng kepala lg .)

then dekwan pun msuk dlam kete . dorg borak2 . nak tgok autoshow ??? erkk gila ke ape ?? pkol 3 pagi ade ke autoshow ?? aku diam je . bia je laa . jalan punya jalan . 2 kali tol kena byar . smpai kat RNR kat mana tah . ehh buat ape duhh dorang dtg sni ?? manada autoshow pagi2 buta camni . gila ke ape . budak2 lepak ada laa . show lain ade ar aku nmpk . tapi buat2 ta nmpk je la . lntak laa . hal dorg . buat u turn . byar tol lagi . terus hntar dekwan kat umah dia .

dekwan : k la dy . kau tahu kan jalan nk kuar ??
dia : aku ta tahu .
dekwan : (bla bla dekwan bg tahu jln . )
dia : ok wan . nanti senang aku dtg lepak lg .
dekwan : k k leklok dy . nant kau nk dtg dtg sorang je . wany ni da mcm ta bernyawa aku tgk . hahhaha .
aku : ( dlam hati " kuang ajar kau itik " nant aku dtg aku lpuk pala kau . hahahha )
dia : ( senyum je ta ckap pape . erkk takut la tuu )

otw balik tu dua2 diam je dlm kete . radio je yg melalak bagai . smpai atas jmbatan .
dia : nak mcd ta ???
aku : (eh , asal dia asik tnye je ni . berbunga jugak la dlm hati . pastu tgok jam da pkol 4 , manada burger ngan fries . time breakfast la duhh ) 'tanak laa . da kenyangg" . (padahal lapar)
dia : tadi da mkan blum ??
aku : blom , tapi ta lapar ( bdoh plak aku ni menipu je keje )

smpai umah . aku salin baju . main ngn kucing aku jap . da nak tido tu . bunyik msg masuk . " bie mintak maaf , esok kejutkan bie nk g amik ic . bie mintak maaf sbb sakitkan hati dia ". then aku rply " pkol bape ??" no fedback . aku terus tidoo . krohhh krohh .  hbis cite aku . kesimpulan nyaaa . aku laparrrrrr . hahahha

1 comment: